procediment de sol·licitud UE UA

Estudiants visitants de la Unió europea que han sigut prèviament estudiants en la UA

1. Sol·licitud

Si tens la nacionalitat d'algun dels països pertanyents a la Unió Europea i has estat matriculat prèviament en la Universitat d'Alacant, has d'enviar un e-mail a student.mobility@ua.es indicant les següents dades:

1. Assumpte del correu: Sol·licitud estudiant visitant
    2. Nom i cognoms
    3. Nom dels estudis cursats anteriorment en la Universitat d'Alacant
    4. Nom del Grau o Màster que es volen realitzar en la Universitat d'Alacant
    5. Nivell d'estudis que es volen cursar: Grau o Màster
    6. Nacionalitat
    7. Període d'estada:
- 1º semestre (De setembre a gener)
- Any acadèmic complet (De setembre a juny)
- 2º semestre (De gener a juny)

Terminis per a la recepció de candidatures

• Des del 15 d'abril fins al 28 de juliol

• Des del 15 de setembre fins a l'1 de novembre
2. Claus d'accés a la sol·licitud on-line

La Universitat d'Alacant comunica a l'estudiant, al seu correu electrónic, el Usuari i la Clau perquè puga realitzar la sol·licitud on-line.

3. Formulari online

Hauràs d'emplenar aquest Formulari Online, utilitzant el teu Usuari i la seua Clau; i pujar en ell la següent documentació en format PDF.

• Una còpia escanejada del teu document d'identitat o passaport.
  • Una còpia d'algun dels documents que figuren en aquest llistat de documentació d'acreditació d'estudis (PDF 31,6KB) per a justificar que tens accés a estudis universitaris.
  • Una còpia d'un certificat del teu nivell d'espanyol (aquest pas és opcional).

Data límit per a emplenar el Formulari Online

• Fins al 31 de juliol

• Fins a l'1 de novembre

Una vegada emplenat el Formulari Online, veuràs un missatge de confirmació en pantalla.

En aquest missatge pots veure l'adreça la teua adreça de correu UA assignada.

A continuació, has d'esperar 24 hores abans de continuar amb el següent pas del procediment.

4. Contrasenya UACloud Campus Virtual

Has de seguir aquestes instruccions per a obtenir la teua contrasenya per al Campus Virtual UA Cloud (PDF 1,19MB).

5. Targeta d'estudiant

Has de seguir aquestes instruccions per a sol·licitar la teua Targeta d'Identificació Universitària (TIU) (PDF 1,65MB).

6. Acord d'aprenentatge

Has de seguir aquestes instruccions per a emplenar la teua proposta de Learning Agreement (PDF 2,38MB).

Dates límit per a emplenar la proposta del learning agreement

• Des del 15 de maig fins al 31 de juliol

• Des del 15 de maig fins al 15 de novembre

El coordinador acadèmic supervisarà la proposta de Learning Agreement, i se't comunicarà per e-mail quan siga aprovada o denegada. En cas de ser aprovada, podràs imprimir o guardar des del campus virtual el document signat digitalment pel coordinador.

Notificació d'acceptació provisional als estudiants

La Universitat d'Alacant comunicarà mitjançant e-mail l'acceptació provisional als estudiants:

• abans de la finalització de juliol, per a aquells estudiants que vénen el 1er quadrimestre o l'any acadèmic complet, i
  • abans de la finalització de desembre, per a aquells que vénen el 2on quadrimestre

Els estudiants seran definitivament acceptats quan s'incorporen a la Universitat d'Alacant el dia de la sessió d'orientació assignada per esta universitat. Aquesta cita serà comunicada pero correu electrónic a partir de la finalització dels terminis de sol.licitud corresponents.

Els alumnes han de facilitar una adreça d'e-mail al emplenar la sol·licitud on-line. Note's que aquest e-mail serà el mitjà utilitzat per a contactar amb ells. És responsabilitat de l'estudiant consultar el seu correu electrònic freqüentment.

Únicament als estudiants no pertanyents a països de la Unió Europea se'ls enviarà la Carta d'Acceptació per correu postal, perquè puguen sol·licitar el seu visat.

En cas de faltar algun document, se'l reclamarà a l'alumne i haurà de ser aportat per l'estudiant, abans de ser acceptat.