procediment de sol·licitud UE no UA

ATENCIÓ : Els estudiants hauran d'incorporar-se a la Universitat d'Alacant el dia de la sessió d'orientació assignada per esta universitat. Aquesta cita serà comunicada pero correu electrónic a partir de la finalització dels terminis de sol.licitud corresponents.

Procediment de sol.licitud d'inscripció

1. Notificació de candidatures

Si tens la nacionalitat d'algun dels països de la Unió Europea, i no has estat anteriorment matriculat en la Universitat d'Alacant, per a sol·licitar ser estudiant visitant, hauràs d'enviar un correu electrònic a l'adreça student.mobility@ua.es indicant les següents dades:

1. S'ha d'indicar en l'assumpte del correu: sol·licitud estudiant visitant.
    2. Nom i cognoms.
    3. Estudis a realitzar a la Universitat d'Alacant.
    4. Nivell d'estudis: Grau o Máster
    5. Nacionalitat
    6. Període d'estada:
- 1º quadrimestre (setembre a gener)
- Any acadèmic complet (setembre a juny)
- 2º quadrimestre (gener a juny)

Terminis per a la recepció de nominacions

• Des del 15 d'abril fins al 15 de juny

• Des del 15 d'abril fins a l'1 de novembre
2. Claus d'accés a la sol·licitud on-line

La Universitat d'Alacant comunica a l'estudiant, al seu correu electrónic, el Usuari i la Clau perquè puga realitzar la sol·licitud on-line.

3. Formulari online

Hauràs d'emplenar aquest Formulari Online, utilitzant el teu Usuari i la seua Clau; i pujar en ell la següent documentació en format PDF.

• Una còpia escanejada del teu document d'identitat o passaport.
  • Una còpia d'algun dels documents que figuren en aquest llistat de documentació d'acreditació d'estudis (PDF 31,6KB) per a justificar que tens accés a estudis universitaris.
  • Una còpia d'un certificat del teu nivell d'espanyol (aquest pas és opcional).

Data límit per a emplenar el Formulari Online

Any acadèmic complet

• Fins al 15 de juny per a estudiants que no han sigut alumnes regulars prèviament en la UA.
  • Fins al 31 de juliol per a estudiants que han sigut alumnes regulars prèviament en la UA.

• Fins a l'1 de novembre

Una vegada emplenat el Formulari Online, veuràs un missatge de confirmació en pantalla.

En aquest missatge pots veure l'adreça la teua adreça de correu UA assignada.

A continuació, has d'esperar 24 hores abans de continuar amb el següent pas del procediment.

4. Contrasenya UACloud Campus Virtual

Has de seguir aquestes instruccions per a obtenir la teua contrasenya per al Campus Virtual UA Cloud (PDF 1,19MB).

5. Targeta d'estudiant

Has de seguir aquestes instruccions per a sol·licitar la teua Targeta d'Identificació Universitària (TIU) (PDF 1,65MB).

6. Acord d'aprenentatge

Has de seguir aquestes instruccions per a emplenar la teua proposta de Learning Agreement (PDF 2,38MB).

Dates límit per a emplenar la proposta del learning agreement

Any acadèmic complet

• Des del 15 de maig fins al 30 de juny per a estudiants que no han sigut alumnes regulars prèviament en la UA.
  • Des del 15 de maig fins al 31 de juliol per a estudiants que han sigut alumnes regulars prèviament en la UA.

• Des del 15 de maig fins al 15 de novembre

El coordinador acadèmic supervisarà la proposta de Learning Agreement, i se't comunicarà per e-mail quan siga aprovada o denegada. En cas de ser aprovada, podràs imprimir o guardar des del campus virtual el document signat digitalment pel coordinador.

Notificació d'acceptació provisional als estudiants

La Universitat d'Alacant comunicarà mitjançant e-mail l'acceptació provisional als estudiants:

• A partir del 30 de juny, per a aquells estudiants que vénen el 1er quadrimestre o l'any acadèmic complet, i
  • A partir del 15 de novembre, per a aquells que vénen el 2on quadrimestre

Els estudiants seran definitivament acceptats quan s'incorporen a la Universitat d'Alacant el dia de la sessió d'orientació assignada per esta universitat. Aquesta cita serà comunicada pero correu electrónic a partir de la finalització dels terminis de sol.licitud corresponents.

Els alumnes han de facilitar una adreça d'e-mail al emplenar la sol·licitud on-line. Note's que aquest e-mail serà el mitjà utilitzat per a contactar amb ells. És responsabilitat de l'estudiant consultar el seu correu electrònic freqüentment.

Únicament als estudiants no pertanyents a països de la Unió Europea se'ls enviarà la Carta d'Acceptació per correu postal, perquè puguen sol·licitar el seu visat.

En cas de faltar algun document, se'l reclamarà a l'alumne i haurà de ser aportat per l'estudiant, abans de ser acceptat.