Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses i puntuació provisional

ERASMUS - MOBILITAT DOCENT (STA) 18/19

Resolució d'11 d'octubre de 2018 de la Universitat d'Alacant, per la qual es publica la llista provisional de sol·licituds admeses i excloses i barem  provisional de la Convocatòria de Mobilitat per a Docència Erasmus (Staff Mobility for Teaching Assignment - STA) durant el curs acadèmic 2018/19.

ES RESOL:

• SEGON.- Publicar la puntuació provisional (pdf 393 KB) de cada sol·licitant que figura com a ANNEX 2 d'aquesta resolució.
  • TERCER.- Fins al 26 d'octubre inclòs es podran presentar al·legacions contra aquesta resolució i les dades incloses en ella per a esmenar els errors o formular les reclamacions al fet que pertoqués (a saber, referent a la documentació i el barem provisional).

Totes aquestes reclamacions es formularan per escrit utilitzant la instància genèrica a través d'i-Administració del Campus Virtual de la UA; a través del Registre General de la Universitat d'Alacant o Registres Auxiliars situats en les Secretaries de Centre i en la Seu d'Alacant; o a través de qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (per exemple, a través de les Oficines de Correus).

D'acord a l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 11 d'octubre de 2018

Fdo. Juan Llopis Taverner