Assignatures a cursar durant l'intercanvi

SICUE

Durant l'intercanvi, l'alumnat haurà de cursar un mínim de 45 crèdits en l'estada anual i de 24 crèdits en l'estada semestral. Aquests crèdits hauran de formar part de l'Acord Acadèmic.

En aquells casos en què a l'alumnat li resten per finalitzar els estudis menys crèdits que el mínim exigit en cada tipus d'estada, podrà optar a l'intercanvi si compleix la resta de requisits.

El nombre de convocatòries a les quals té dret l'alumnat seran les que es duen a terme en la universitat de destinació per a cada assignatura i curs acadèmic. Les estudiantes i els estudiants podran cursar assignatures en les dues universitats, mentre dure l'intercanvi. En la universitat d'origen podran cursar asiganturas suspeses, virtuals, a distància, etc.

En l'acord acadèmic s'especificarà la durada concreta de l'estada, segons el determinat en l'acord bilateral entre la universitat d'origen i destinació.

No obstant això, quan la plaça obtinguda per l'alumnat corresponga a una estada d'un curs complet podran autoritzar-se acords acadèmics per a estades de mig curs (3, 4, 5 o 6 mesos en funció de l'organització acadèmica de cada universitat), i i viceversa, és a dir, de mig curs a curs complet, sempre que els coordinadors de les universitats d'origen i destinació estiguen d'acord.