Inici i Final d'Estada

ATENCIÓ : L'alumnat haurà d'incorporar-se a la Universitat d'Alacant,  a més tardar, durant la primera setmana de classe; en cas contrari no serà acceptat.

Tràmits amb l'Oficina de Mobilitat

• Tot l'alumnat participant en el programa de mobilitat SICUE haurà de passar per la Unitat de Mobilitat, on se li informarà sobre els aspectes administratius del programa i se li lliurarà un imprès que l'acreditarà com a estudiant SICUE en la Universitat d'Alacant. Aqueix document li servirà per a identificar-se mentre se li tramita la Targeta d'Identificació Universitària.
  • Al final de l'estada l'alumnat participant en el programa de mobilitat SICUE haurà de passar per la Unitat de Mobilitat o remetre un email a la següent adreça s.mobilitat@ua.es amb la finalitat de registrar l'eixida.