Llistes provisionals sol·licituds admeses, excloses i puntuació per sol·licitant

Resolució de la Universitat d'Alacant de 21 d'abril de 2020 del Programa de Mobilitat SICUE durant el curs acadèmic 2020/21, per la qual:

ES RESOL:

• PRIMER.- Publicar la puntuació provisional per sol·licitant i, si escau, els motius d'exclusió en l'annex 1:

Universitat prèviament concedida

El/la estudiant ja va ser beneficiari/a d'un intercanvi SICUE en la mateixa universitat.

Crèdits matriculats

El/la estudiant no està matriculat d'un mínim de 30 crèdits en el present curs.

Crèdits superats

El/la estudiant no aconsegueix el nombre mínim de crèdits superats (45 crèdits).

Penalització per renúncia

El/la estudiant va ser seleccionat/a en una convocatòria anterior del mateix o un altre programa de mobilitat i finalment no es va incorporar a la destinació, sense haver comunicat la renúncia dins del termini establit.

Mobilitat mateix període

El/la estudiant té assignada de manera definitiva una plaça d'intercanvi en un altre programa de mobilitat per al mateix període sol·licitat.

• SEGON.- Podran presentar-se al·legacions contra aquesta resolució i les dades incloses en ella (nota mitjana, crèdits superats, crèdits matriculats, etc) des d'aquesta publicació fins la data que s'anunciarà pròximament. Totes aquestes al·legacions es formularan a través UA Cloud > eAdministracion > Instància genèrica (dirigida a l'Oficina de Mobilitat). Qualsevol dubte sobre aquest tema es pot dirigir a la següent adreça de correu electrònic: s.mobilitat@ua.es.

D'acord amb el que s'estableix en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 21 d'abril de 2020

Mª Rosa Pérez López
Directora del Servei de Relacions Internacionals.