Oficina de Relacions amb Àsia Pacífic (APRO)

Monedes de la sort
Hanami
Torii
APROcarrusel4

Presentació

L'Oficina de Relacions amb Àsia Pacífic (APRO), constituïda en al curs acadèmic 1998-99 amb el nom de Centre d'Estudis Orientals, s'emmarca ara dins de l'àrea de Mobilitat Global del Servei de Relacions Internacionals.

Les seues funcions són:

• Promoció, suport i manteniment d'acords de col·laboració d'intercanvi amb universitats de la regió d'Àsia-Pacífic
  • Coordinació logística i administrativa amb les institucions sòcies en la zona per a assistir a l'alumnat d'intercanvi de/cap a la regió.
  • Disseny, organització i docència de cursos de llengua xinesa i llengua japonesa per a la comunitat universitària i persones interessades en general, en horaris flexibles de matins, vesprades i dissabtes, durant el curs acadèmic, a càrrec de professorat natiu bilingüe.

Cursos de llengua xinesa i japonesa