Resolució Provisional Ajudes d'Idiomes UA

AJUDES D'IDIOMES - Primer termini de sol·licitud curs 2019/20

Resolució de 5 de març de 2020 de la Universitat d'Alacant, per la qual es concedeixen ajudes per a finançar les despeses de cursos d'idiomes d'AULES o d'APRO (Oficina de Relacions amb Àsia-Pacífic) i proves oficials d'idiomes, segons la convocatòria publicada en BOUA de data 17 de gener de 2020.

Es resol:

• PRIMER.- Publicar la llista provisional d'ajudes concedides, en l'Annex 1.
    • La columna documentació pendent indica les persones que encara no han lliurat o han lliurat incorrectament emplenat el Model 145, necessari per a percebre l'ajuda. Hauran de lliurar-ho en l'Oficina de Mobilitat fins al 20 de març de 2020.
    • Les persones beneficiàries de l'ajuda tipus 2 per superació d'una prova d'idiomes externa, hauran de presentar en l'Oficina de Mobilitat fins al 20 de març de 2020, la següent documentació:
    1. Rebut de les taxes abonades
    2. Original del títol i còpia per al seu acare
  • SEGON.- Publicar la llista provisional d'ajudes concedides sol·licitades per les Facultats, d'acord amb l'indicat en el punt 3.5 de la Convocatòria.
  • TERCER.- Publicar la llista provisional de sol·licituds descartades juntament amb el motiu de la seua denegació, en l'Annex 2.
  • QUART.- Fins al 20 de març de 2020 es podran esmenar els errors o formular les reclamacions al fet que pertoqués. Aquestes al·legacions es formularan per escrit a través d'UA Cloud --> eAdministració --> Instància genèrica (adreçada a l'Oficina de Mobilitat).

D'acord amb l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 5 de març de 2020

Signat: Mª Rosa Pérez López