Resolució Provisional Ajudes d'Idiomes UA primer termini 2019

AJUDES D'IDIOMES

Resolució de 11 de març de 2019 de la Universitat d'Alacant, per la qual es concedeixen ajudes per a finançar les despeses de cursos d'idiomes d'AULES o d'APRO (Oficina de Relacions amb Àsia-Pacífic) i proves oficials d'idiomes, segons la convocatòria publicada en BOUA de data 18 de gener de 2019.

Es resol:

• PRIMER.- Publicar la llista provisional d'ajudes concedides.
    • Les persones que apareixen ressaltades en blau encara no han lliurat o han lliurat incorrectament emplenat el Model 145, necessari per a percebre l'ajuda. Hauran de lliurar-lo en l'Oficina de Mobilitat fins al 25 de març de 2019. També es pot enviar com a document adjunt pdf a la següent adreça electrònica: s.mobilitat@ua.es
    • Les persones beneficiàries de l'ajuda tipus 2 per superació d'una prova d'idiomes externa que apareixen ressaltades en groc en el llistat, hauran de presentar en l'Oficina de Mobilitat fins al 25 de març de 2019, la següent documentació:
    1. el rebut de les taxes abonades
    2. l'original del títol i còpia per al seu acare
  • SEGON.- Publicar la llista provisional d'ajudes concedides sol·licitades per la Facultat de Filosofia i Lletres, d'acord amb l'indicat en el punt 3.5 de la Convocatòria.
  • TERCER.- Publicar la llista provisional de sol·licituds descartades juntament amb el motiu de la seua denegació.
  • QUART.- Fins al 25 de març de 2019 es podran esmenar els errors o formular les reclamacions al fet que pertoqués. Aquestes al·legacions es formularan per escrit a través d'UA Cloud --> eAdministracion --> Instància genèrica (adreçada a l'Oficina de Mobilitat).

D'acord amb l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 11 de març de 2019

Fdo. Mª Rosa Pérez López