Convocatòria primer termini de sol·licitud

MOBILITAT GLOBAL - CURS 2020-21

Primer període de sol·licitud

Per mitjà d'aquesta convocatòria, els i les estudiants de la Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante poden realitzar una part dels seus estudis en Universitats de tot el món amb les quals la UA ha subscrit convenis d'intercanvi d'estudiants. Aquest intercanvi es realitzarà amb l'objectiu de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d'adequació al seu perfil curricular.

ATENCIÓ: Els contactes amb els estudiants es duran a terme a través del correu electrònic de la Universitat d'Alacant.

Es recomana consultar periòdicament les recomanacions de viatge específiques per als països on es desitge realitzar la mobilitat en la pàgina web del Ministeri d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació, especialment en cas de produir-se una situació excepcional.

Xarrades informatives
Data Hora Lloc
19 novembre 12:00

Facultat de Filosofia i Lletres