Llistes provisionals de sol.licituds admeses i excloses i puntuació per sol.licitant

MOBILITAT GLOBAL (No Europea) - CURS 2019/2020

Resolució de la Universitat d'Alacant a 02 d'abril 2019 del Programa de Mobilitat Global del segon termini de sol·licituds del curs acadèmic 2019/2020, per la qual:

ES RESOL:

PRIMER.- Publicar la puntuació provisional per sol·licitant i, si escau, els motius d'exclusió en l'annex 1:

Crèdits L'estudiant no aconsegueix el nombre mínim de crèdits superats.
Idiomes L'estudiant no compleix el requisit lingüístic de les destinacions sol·licitades.
Penalització per renúncia L'estudiant va ser seleccionat o seleccionada en una convocatòria anterior i finalment no es va incorporar a l'intercanvi, sense haver comunicat la renúncia.
Mobilitat mateix període L'estudiant té assignada de forma definitiva una plaça d'intercanvi en un altre programa de mobilitat (ERASMUS, SICUE, etc.) per al mateix període sol·licitat.
Incompatibilitat per destinació

L'estudiant ja ha gaudit de beca No europea anteriorment per a la destinació sol·licitada.

Haver gaudit de Mobilitat No Europea anteriorment

L'estudiant ja ha gaudit de dos semestres de Mobilitat No Europea.

SEGON.- Publicar la relació d'estudiants que seran penalitzats per haver renunciat fora de termini en convocatòries anteriors de l'Oficina de Mobilitat en l'annex 2.

TERCER.- Publicar la relació d'estudiants decartats per haver obtingut una plaça en el primer període de sol·licituds en l'annex 3

QUART.- Fins al 16 d'abril de 2019 inclòs, els i les estudiants podran presentar al·legacions contra aquesta resolució i les dades incloses en ella. Aquestes al·legacions es formularan per escrit a través de UA Cloud > eAdministració > Instància genèrica (dirigida a l'Oficina de Mobilitat).

D'acord a l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 02 d'abril de 2019

Mª Rosa Pérez López