Resolució provisional d'adjudicació de places

MOBILITAT GLOBAL (No Europea) - CURS 2019/2020

Resolució d'1 de febrer de 2019 de la Universitat d'Alacant, per la qual es publica la llista provisional d'assignació de places per a participar en el Programa de Mobilitat No Europea durant el curs acadèmic 2019/2020.

ES RESOL:

• PRIMER.- Informar sobre la penalització aplicada a les sol·licituds que no tenen prioritat segons l'establit en els punts 5.3 i 7 de la convocatòria:
    • Estudiants les sol·licituds dels quals no tenen prioritat a causa de renúncies anteriors en el mateix o en un altre programa de mobilitat (se'ls resta 10 punts).
    • Estudiants que ja han participat en el programa de Mobilitat No Europea en edicions anteriors (se'ls resta 100 punts).
  • SEGON.- Informar sobre modificacions en el període d'intercanvi en aquelles places la disponibilitat de les quals és "equilibrat semestral".
  • TERCER.- Publicar el barem dels/les aspirants amb assignació provisional de places. Els/les estudiants "en espera" reuneixen els requisits de la convocatòria però no han obtingut plaça segons la puntuació total del barem.
  • QUART.- Publicar la llista provisional d'assignació de places per titulació, sobre la base del punt anterior.
  • CINQUÈ.- Fins al 13 de febrer de 2019 inclòs, els i les estudiants podran presentar al·legacions contra aquesta resolució i les dades incloses en ella. Aquestes al·legacions es formularan per escrit a través d'UA Cloud --> eAdministració --> Instància genèrica.
  • SISÈ.- Els/les estudiants que desitgen renunciar, disposaran fins a la finalització del termini d'al·legacions per a presentar aquestes renúncies, sense que aquestes penalitzen en convocatòries posteriors.Les renuncies es formularan per escrit a través d'UA Cloud --> eAdministració --> Instància genèrica.

De acuerdo a lo establecido en el artículo 45 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, la presente publicación tiene el efecto de notificación a todos los interesados.

Alicante, 1 de febrero de 2019

Mª Rosa Pérez López