Resolució provisional d'adjudicació de places

ERASMUS+ KA107 - CURS 2019/20

Resolució de 20 de desembre de 2018 de la Universitat d'Alacant, per la qual es publica l'assignació i la llista d'espera provisionals per Institució de destinació i la llista provisional d'assignació de places per titulació per participar en el Programa Erasmus+ KA107 durant el curs acadèmic 2019/2020.

ES RESOL:

PRIMER.- Publicar l'assignació i la llista d'espera provisionals per Institució de destinació. Les i els estudiants "en espera" reuneixen els requisits de la convocatòria però no han obtingut plaça segons la puntuació total del barem.
S'han restat 100 punts en la Puntuació Total a qui ha participat en convocatòries Erasmus anteriors.

SEGON.- Publicar la llista provisional d'assignació de places per titulació.

TERCER.- Les i els aspirants disposaran fins al 09 de gener de 2019 per a formular les al·legacions al fet que pertoqués en relació con les adjudicacions provisionals.

QUART.- Les i els estudiants admeses/os que desitgen renunciar disposaran fins a la finalització del termini de reclamacions per a presentar aquestes renúncies, sense que aquestes penalitzen en convocatòries posteriors.

Les esmentades al·legacions i renúncies es formularan per escrit a través de UA Cloud --> eAdministració --> Instància genérica.

D'acord a l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 20 de desembre de 2018

Mª Rosa Pérez López