Resolució provisional d'adjudicació de places

ERASMUS+ KA103 - CURS 2019/20

Resolució de 25 d'octubre de 2019 de la Universitat d'Alacant, per la qual es publiquen l'assignació i la llista d'espera provisionals per Institució de destinació i la llista provisional d'assignació de places per titulació per a participar en el Programa Erasmus+ KA103 durant el curs acadèmic 2019/2020.

ES RESOL:

PRIMER.- Informar sobre la penalització aplicada a les sol·licituds que no tenen prioritat segons l'establit en els punts 6.2 i 7 de la convocatòria:

• Estudiants les sol·licituds dels quals no tenen prioritat a causa de renúncies anteriors en el mateix o en un altre programa de mobilitat (se'ls resta 200 punts).
  • Estudiants que ja han participat en el programa de Mobilitat Erasmus en edicions anteriors (se'ls resta 300 punts).

SEGON.- Publicar l'assignació i la llista d'espera provisionals per Institució de destinació. Les i els estudiants "en espera" reuneixen els requisits de la convocatòria però no han obtingut plaça segons la puntuació total del barem.

TERCER.- Publicar la llista provisional d'assignació de places per titulació.

QUART.- Les i els aspirants disposaran fins al pròxim 4 de novembre de 2019 per a formular les al·legacions al fet que pertoqués en relació amb les adjudicacions provisionals.

CINQUÈ.- Les i els estudiants admesos que desitgen renunciar disposaran fins al pròxim 4 de novembre de 2019 per a presentar aquestes renúncies, sense que penalitzen en convocatòries posteriors.

Aquestes al·legacions i renúncies es formularan per escrit a través UA Cloud --> eAdministracion --> Instància genèrica (dirigida a l'Oficina de Mobilitat)

D'acord a l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 25 d'octubre de 2019

Mª Rosa Pérez López