Convocatòria del segon termini de sol·licituds

ERASMUS+ KA103 - CURS 2019-20

S'obri la convocatòria del Programa Erasmus+, acció KA103 per a aquells/es estudiants que desitgen realitzar estudis en una universitat europea durant el curs 2019-20, amb l'objectiu de reconèixer acadèmicament els estudis cursats en la Institució de destinació.

Programa Erasmus+ cofinançat per la Unió Europea

ATENCIÓ: Els contactes amb els estudiants es duran a terme a través del correu electrònic de la Universitat d'Alacant.

AVÍS IMPORTANT: Per l'actual situació política del Regne Unit, no podem garantir que puguen dur-se a terme aquelles mobilitats que s'hagen establit en institucions del seu territori.

Convocatòria

Reunions Informatives

• Dilluns 16 de setembre, a les 11:00 h. Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Resolucions

• Llistes provisionals de sol·licituds admeses i excloses i puntuació provisional per sol·licitant
  • Llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos i puntuació definitiva dels aspirants
  • Resolució provisional d'adjudicació de places