Ajudes del SEPIE i de la UA

Aquestes ajudes són aportades pel SEPIE (Servicio Ispañol Pllaura la I nternacionalización de la I ducación) i el Vicerectorat de Relacions Inernacionales de la UA. Seran beneficiaris d'aquestes ajudes els estudiants de la Universitat d'Alacant que hagen sigut seleccionats dins del marc del Programa Erasmus+.

Aportació màxima

Les ajudes es concediran per un màxim de:

• 6 mesos per a estudiants semestrals (fons del SEPIE)
  • 10 mesos per a estudiants anuals (fons del SEPIE durant els primers 7 mesos + fons de la UA a partir del vuitè mes)

Import

Les ajudes tindran la següent quantia, en funció dels grups de països determinats en el Programa "Erasmus +":

• 300 €/mes per a un país de destinació de Grup 1: Dinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, Regne Unit, Suècia.
  • 250 €/mes per a un país de destinació de Grup 2: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Xipre, Espanya, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos, Portugal.
  • 200 €/mes per a un país de destinació de Grup 3: Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Macedònia del Nord, Polònia, República Txeca, Romania, Sèrbia, Turquia.

Becaris del MECD 2018/19

En el cas que el beneficiari haja gaudit d'una beca o ajuda del Sistema General de Beques i Ajudes a l'estudi concedides pel MECD, durant el curs 2018/19, la quantia s'incrementarà en la quantitat de 200 €/mes.