Ajudes del SEPIE i de la UA

Aquestes ajudes són aportades pel SEPIE (Servicio Ispañol Pllaura la I nternacionalización de la I ducación) i el Vicerectorat de Relacions Inernacionales de la UA. Seran beneficiaris d'aquestes ajudes els estudiants de la Universitat d'Alacant que hagen sigut seleccionats dins del marc del Programa Erasmus+.

Aportació màxima

Les ajudes es concediran per un màxim de:

• 6 mesos per a estudiants semestrals (fons del SEPIE)
  • 10 mesos per a estudiants anuals (fons del SEPIE durant els primers 7 mesos + fons de la UA a partir del vuitè mes)

Import

Les ajudes tindran la següent quantia, en funció dels grups de països determinats en el Programa "Erasmus +":

• 300 €/mes per a un país de destinació de Grup 1: Dinamarca, Finlàndia, Islàndia, Irlanda, Luxemburg, Suècia, Regne Unit, Liechtenstein i Noruega.
  • 250 €/mes per a un país de destinació de Grup 2: Àustria, Bèlgica, Alemanya, França, Itàlia, Grècia, Espanya, Xipre, Països Baixos, Malta i Portugal.
  • 200 €/mes per a un país de destinació de Grup 3: Bulgària, Croàcia, República Txeca, Estònia, Letònia, Lituània, Hongria, Polònia, Romania, Eslovàquia, Eslovènia, Exrepública Iugoslava de Macedònia i Turquia.

Becaris del MECD 2017/18

En el cas que el beneficiari haja gaudit d'una beca o ajuda del Sistema General de Beques i Ajudes a l'estudi concedides pel MECD, durant el curs 2017/18, la quantia s'incrementarà en la quantitat de 200 €/mes.