Resolució provisional d'assignació de beques

BEQUES IBEROAMÈRICA SANTANDER - CURS 2019/20

Resolució de la Universitat d'Alacant de 30 de maig de 2019 del Programa de 'Beques Iberoamèrica. Estudiants de Grau. Santander Universitats' per al curs acadèmic 2019/2020, per la qual

ES RESOL:

• PRIMER.- Publicar el barem provisional dels/les aspirants i la llista provisional d'assignació de beques en l'Annex 1.
  • SEGON.- Publicar la relació d'estudiants en llista d'espera en l'Annex 2.
  • TERCER.- Publicar la llista provisional de sol·licituds descartades juntament amb els motius d'exclusió en l'Annex 3:
    • Crèdits superats: El/l'estudiant no aconsegueix el nombre mínim de crèdits superats fins a la convocatòria C2 del curs 2019/20 (120).
    • Sol·licitud Global Descartada: La sol·licitud presentada per el/la sol·licitant per a Mobilitat Global va ser descartada.
    • Sol·licitud Global Renúncia: El/la sol·licitant va renunciar a la seua participació en el Programa de Mobilitat Global.
    • No estudiant de Grau: El/la sol·licitant no està matriculat en cap estudi de Grau en la UA en el curs actual.
    • No estudiant UA: El/la sol·licitant no està matriculat en cap estudi en la UA en el curs actual.
    • Univ. destinació no Ibero: La universitat sol·licitada per el/l'estudiant no s'ha oferit en la convocatòria de Beques Iberoamèrica Santander.
  • QUART.- Fins al 6 de juny de 2019 els/les estudiants podran presentar al·legacions contra aquesta resolució i les dades incloses en ella, així com renunciar a la beca assignada. Aquestes al·legacions es formularan per escrit a través de:
    • UACloud --> eAdministració --> Instància genèrica (dirigida a l'Oficina de Mobilitat).

D'acord amb l'establit en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la present publicació té l'efecte de notificació a tots els interessats.

Alacant, 30 de maig de 2019

Fdo.: Rosa Pérez López