Programa de Voluntariat Universitari Internacional (SVU)

Descripció

• Dirigit als joves que participen de forma individual o de forma conjunta en activitats no lucratives i no remunerades en un país diferent al de la seua residència.
  • El voluntariat internacional s'estableix com un mecanisme per a la promoció i coordinació dels valors de la solidaritat, l'acció cívica i la responsabilitat social dels estudiants de la nostra universitat i també com una eina per a l'educació i formació complementària de l'educació que reben els estudiants.
  • Aquest objectiu del programa és facilitar la participació activa dels estudiants en la societat civil, la promoció de l'aprenentatge col·lectiu i el coneixement i acceptació de les diferents realitats

Objetius

• Proporcionar a l'alumnat criteris de solidaritat, tolerància, compromís i respecte.
  • Promoure la reflexió i l'esperit crític.
  • Promoure el treball en equip i potenciar els mecanismes per a la solució de conflictes i l'elaboració de solucions constructives.
  • Promoure la formació personal i professional de l'alumnat a través de la participació solidària dels estudiants

¿Cóm participar?

Programa Español de Voluntariat amb Nacions Unides per a la consecució dels Objectius del Mil·lenni (ODM).

Descripció:

Convocatòria d'ajudes per a realitzar estades de voluntaris durant un període de sis mesos en algun àrea de desenvolupament en la qual es concreten els ODM.

p.voluntariado.coop@ua.es

Informació general voluntaris internacionals

Voluntarios internacionales que quieran participar en un proyecto de la UA

Tipos de proyecto

Informació general voluntaris UA

Alumnat, egressades i egressats de la Universitat d'Alacant.

Ofertes

Pendiente