Subdirecció de Cooperació Universitaria al Desenvolupament - Notícies publicades en Abril, 2013

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Abril, 2013
  • Dimarts, 30
  • Logo Pacte Global

I Jornades sobre Responsabilitat Social. RSE-D: Discapacitat i empresa.

El proper dijous, 9 de maig, tindrà lloc, des de les 10 a les 12 hores, a la Sala Multimèdia de l'Edifici de Rectorat, el primer taller sobre "responsabilidat empresarial amb persones discapacitades".

Tota la comunitat universitària està convidada, però l'assistència estarà limitada a la capacitat de l'aforament de la sala.

Més informació en l'enllaç.

• logo-san

Modificació de l´annex II de les bases de la IV Convocatoria Banc Santander - UA, d'ajudes per a cursar màsters oficials de la UA, dirigida a universitats iberoamericanes. Curs 2013/2014

Per resolució del Vicerector de Relacions Internacionals es procedeix a la modificació de l´Annex II de les bases per a incorporar al llistat inicial de màsters oficials els següents:

- Màster Universitari en Biomedicina
    - Màster Universitari en Biotecnologia per a la salut i sostenibilitat
    - Màster Universitari en Optometria Clínica i Visió
    - Màster Universitari en Química Mèdica

• Dimecres, 24
  • Logo Univ Permanent

INFORME DE LA CAMPANYA D'ARREPLEGA D'ALIMENTS

Ens agradaria informar-li que s'han aconseguit els principals objectius de la “Sisena campanya mensual de recollida d'aliments”, celebrada durant el mes d'abril en el marc del programa "Incubadora de valors" de la Universitat Permanent.

Una vegada finalitzada “la recollida d'aliments d'abril”, s'han comptabilitzat 1.025 quilos, dels quals 720 corresponen al Campus i la resta a la Seu Universitària d'Alacant.

El menjar serà distribuït a través del Banc d'aliments d'Alacant entre els estudiants i les persones necessitades o amb dificultats financeres.

• mapa

Llista provisional d'admesos i exclosos de la Convocatòria de Cooperació Universitària per al Desenvolupament (CUD)

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la convocatòria per a finançar Projectes de Cooperació Universitària per al Desenvolupament (CUD), durant l’any 2013 de la Universitat d’Alacant, es procedeix a publicar la llista provisional d’admesos i exclosos

• Dimarts, 23
  • Logo Havana

Projecte Havana: LLISTA PROVISIONAL D'ADMESOS I EXCLOSOS 2013

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la convocatòria per a finançar, durant l'exercici 2013, activitats docents, formatives i de sensibilització, que es desenvolupen a Cuba, dins del marc del Projecte Havana i vinculades a la Cooperació Universitària per al Desenvolupament, es procedeix a publicar la llista provisional d'admesos i exclosos

• información

CONTINUÏTAT DE LA COOPERACIÓ UNIVERSITÀRIA AL DESENVOLUPAMENT

A pesar de les restriccions de tot tipus en aquesta àrea, la cooperació universitària al desenvolupament segueix sent prioritària per a la Universitat d'Alacant.

• Dimecres, 10
  • logo-san

IV CONVOCATÒRIA BANC SANTANDER-UA d'ajudes per a cursar màsters oficials de la UA, dirigida a universitats iberoamericanes. Curs 2013/2014.

La Universitat d'Alacant, en col·laboració amb el Banc Santander, publica la següent convocatòria de concessió d'ajudes per a la realització de màsters, dirigida a membres d'universitats iberoamericanes que integren la Xarxa Iberoamericana d'Universitats d'Investigació (RIDUP), constituïda per acord de 21 de setembre de 2009.

• Dimarts, 9
  • Logo Univ Permanent

Campanya solidària de recollida d'aliments del voluntariat de la Universitat Permanent

Els pròxims dies 16, 17 i 18 de abril es procedirà a la Sisena Recollida Mensual d'Aliments. Aquesta iniciativa la promouen els voluntaris de la Universitat Permanent dins del Projecte Incubadora de Valors. Els punts de recollida es troben ubicats en l'Aulari III, Seu d'Alacant i les consergeries de la Facultat d'Econòmiques, de la Facultat de Ciències de la Salut, de la Faultat de Dret i dels Edificis I i II de l'Escola Politècnica