IV UNIVERSITAT D'HIVERN: LA COOPERACIÓ INTERNACIONAL AL DESENVOLUPAMENT EN LA IMPLEMENTACIÓ DELS ODS

Dates:

4, 5 i 6 de març de 2020

Esdeveniment:

Jornades organitzades per les universitats públiques valencianes, en les quals s'aprofundirà sobre el paper que juga la cooperació internacional al desenvolupament de les universitats, administracions públiques i la ciutadania en la construcció de societats menys vulnerables i més justes. A través de diàlegs, ponències, taules redones, tallers i activitats, es reflexionarà sobre la realitat de la cooperació internacional al desenvolupament i el seu paper en la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides.

Lloc:

Universitat Miguel Hernández d'Elx. Edifici Altabix.

Programa:

Consultar web

Inscripció:

• Alumnat, PAS i PDI de la Universitat d'Alacant: 20 €.
  • Persones jubilades o en situació de desocupació: 20 €.
  • Público en general: 25 €.
  • Termini d'inscripció fins al 20 de febrer de 2020.

Com inscriure's:

1. Emplenar la inscripció a través del següent enllaç:  http://uhivernods.webs.upv.es/va
  2. Una vegada has abonat les taxes, per a gestionar el desplaçament (anar i tornar diariament Elx-Alacant), possibilitat d'allotjament, i la manutenció, has de contactar amb la Subdirecció de Cooperació de la UA, amb Gabriel, María José o Mayte, al telèfon 965909379, en horari de 9 a 14 hores.
Patrocina:

Direcció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament. Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica. Generalitat Valenciana.

Subdirecció de Cooperació Universitària al Desenvolupament

Alacant (Espanya)