Programa de Beques de Doctorat Amèrica Llatina

Convocatòries de beques

¿Què és el Programa de Beques de Doctorat per a estudiants d´Amèrica Llatina?

XII Convocatòria Beques de doctorat per a estudiants llatinoamericans 2007-2008

XI Convocatòria de Beques de doctorat de la Universitat d´Alacant per a estudiants llatinoamericans. 2006-2007

Convocatòries anteriors

¿Què és el programa de Beques de Doctorat?

La Universitat d'Alacant ha creat un programa de beques destinades a alumnes llatinoamericans que desitgen realitzar en la Universitat d'Alacant els cursos de doctorat i si escau la tesi doctoral.
Actualment aquest programa consta de 30 beques que inclouen els següents conceptes:

• Beca mensual: 800 €
  • Segur Mèdic
  • Despeses de desplaçament  des del seu país d'origen
  • Recerca d'allotjament
  • Període de la beca: Den l`1 d'octubre del 30 de setembre

Anualment la Universitat d'Alacant llança una convocatòria pública per a dotar aquelles places que han quedat vacants i a la qual es poden presentar aquells estudiants llatinoamericans que complisquen els següents requisits:

• a) Haver nascut i residir en algun país de Llatinoamèrica.
    • b) No posseir doble nacionalitat espanyola o d'altre país de la Unió Europea i d'un país llatinoamericà.
    • c) Haver conclòs els estudis de llicenciat o equivalent en qualsevol universitat llatinoamericana, o si escau posseir la titulació necessària que es requerisca legalment per a cursar els estudis triats.
    • d) Posseir aptitud psicofísica per a cursar els estudis previstos.
    • i) Indicar una única adreça fixa i segura de correu electrònic a efecte de notificacions.

Com es financen les beques de Doctorat?

El programa de beques conta amb diversos patrocinadors que col·laboren amb la Universitat d'Alacant en el finançament dels programes i que es resumeixen en el següent quadre:

• Banc Santander Central Hispà
      • Caixa Estalvis del Mediterrani
      • Ageval

Tots ells contribueixen de forma desinteressada en el finançament d'aquest programa.

Subdirecció de Cooperació Universitària al Desenvolupament

Alacant (Espanya)