Programa temàtic per al Medi ambient i la Gestió Sostenible dels Recursos Naturals, inclosa l'Energia (ENRTP)

Introducció

• El Programa ENRTP desenvolupa l'Instrument de Finançament de la Cooperació al Desenvolupament (ICD) de la Unió Europea.
  • El programa té per objecte ajudar als països en vies de desenvolupament i les organitzacions associades a abordar les qüestions ambientals i de gestió de recursos naturals.

Convocatòria

• Convocatòria de propostes restringides 2012

• Convocatòria dirigida a 2 àrees prioritàries:
    • Prioritat 1: Canvi climàtic i energia sostenible.
    • Prioritat 2: Medi ambient propici al desenvolupament.
  • És una convocatòria restringida: En la primera part, només hauran de presentar-se els documents de síntesis per a la seua avaluació. Després de l'avaluació, els documents de síntesis preseleccionats, rebran una invitació a presentar un formulari complet de sol·licitud.

Institució

• Unió Europea
  • Referència: EuropeAid/132763/C/ACT/Multi

Termini

• 16 octubre de 2012, a les 16:00 h. (hora i data Brussel·les).

Estat

• TANCADA