Programa de Cooperació països ACP-UE de Ciència i Tecnologia

Introducció

• S'emmarca en l'Estratègia 2006 de la UE per al Desenvolupament Sostenible per a la Ciència Internacional i Cooperació Tecnològica destinat a ajudar a aconseguir els Objectius de Desenvolupament de Mil·lenni 1, 7 i 8 la fi última del qual és la lluita contra la pobresa i se centra en la construcció i millora de fortes capacitats científiques i tecnològiques per a recolzar la investigació, el desenvolupament i la innovació en els països ACP.

Convocatòria

• Convocatòria de cooperació entre països ACP-UE per a Ciència i Tecnologia

Descripció

• El programa de cooperació per a països ACP en el camp de la ciència i la tecnologia és un Fons finançat per la Unió Europea i executat per la Secretaria dels països d'Àfrica, Carib, Pacífic (ACP).
  • El programa es basa en la necessitat d'articular i sistematitzar les ajudes de la UE a la Ciència, Tecnologia i Innovació (CTI) dels països ACP.

Institució

• Secretaria del Grup d'Estats d'Àfrica, el Carib i el Pacífic (Secretaria ACP).
  • Referència: EuropeAid/133437/D/ACT/ACPTPS.

Termini

• 7 de febrer de 2013

Estat