Programa de Cooperació de la Unió Europea per a l'àrea del Mediterrani (MED)

Introducció

• Programa transnacional de cooperació territorial europea. Està finançat per la Unió Europea com un instrument de la seua política regional i del seu nou període de programació. Continua la tradició dels programes europeus de cooperació (anteriorment denominat Interreg).
  • El marc transnacional del programa permet enfrontar-se als reptes territorials més enllà de les fronteres nacionals, com la gestió de riscos ambientals, negocis internacionals o corredors de transport.
  • Amb un pressupost de més de 250M €, el Programa engegarà, fins a l'esgotament de la seua dotació FEDER, projectes de construcció d'aliances transnacionals destinades a complir els objectius prioritaris del Programa en l'espai mediterrani.

Convocatòria

Call for capitalization projects

Descripció

• Té per objecte capitalitzar i fer un seguiment dels resultats principals i activitats desenvolupades en els projectes finançats dins del programa de desenvolupament regional de la UE.

Institució

• Unió Europea

Termini

• Fins al 31 d'octubre de 2012