Cooperació Universitària al Desenvolupament (CUD)

Introducció

La Universitat d'Alacant, en l'àmbit de la cooperació internacional, es planteja donar suport a accions que propicien el desenvolupament sostenible i el progrés social, cultural i institucional dels països menys  afavorits, promovent el seu desenvolupament endogen tendent a eliminar les causes de la pobresa, promovent la justícia social, el respecte dels drets humans i l'enfortiment de les institucions que asseguren la consolidació de la democràcia i  el respecte al medi ambient.

Recursos

Convocatòria per a finançar projectes de Cooperació Universitària al Desenvolupament

Descripció

Regular la concessió de subvencions a accions, projectes o programes de “cooperació universitària per al desenvolupament”, en l'àmbit de la docència, la investigació aplicada i la transferència de coneixement realitzades en col·laboració amb altres universitats o centres d'investigació pertanyents a països amb menor nivell de desenvolupament humà.

Bases convocatòria
  • Anexo I - Formulari d'inscripció