Històric del Programa d'ajudes per a cursar màsters oficials GV-CAM

¿Què és el programa d´ajudes per a cursar màsters oficials GV - CAM?
logo gvlogo cam

II Convocatòria d´ajudes per a cursar màsters oficials GV-CAM

I Convoctòria d´ajudes per a cursar màsters oficials GV-CAM

• ¿Què és el programa d´ajudes per a cursar màsters oficials GV - CAM?

Per al compliment dels seus objectius, el Vicerectorat de Relacions Internacionals impulsa accions que contribuïsquen a la integració en la nostra societat d'aquells col·lectius vulnerables, associats a processos de codesenvolupament, i amb escassos recursos. Amb aquesta convocatòria, la UA pretén contribuir a la inserció i integració dels grups d'immigrants, d'una banda, i també possibilitar la igualtat d'oportunitats d'aquells joves estudiants originaris de països en procés de desenvolupament, que desitgen completar els seus estudis universitaris. Per a portar a terme les accions descrites, la UA publica la present convocatòria d'exempció de les taxes acadèmiques per matrícula, per a estudiants extracomunitaris procedents de països en procés de desenvolupament, que vulguen cursar màsters oficials en la Universitat d'Alacant i que, residint a Alacant, tinguen una situació socioeconòmica de dificultat.
Aquest programa fa compte per a la seua execució de finançament de la Generalitat Valenciana i de Caja Mediterráneo i s'ajusta a les prioritats sectorials i geogràfiques tant del Pla Director de la Cooperació Valenciana 2008-2011, com del Pla Director de la Cooperació Espanyola 2009-2012

Subdirecció de Cooperació Universitària al Desenvolupament

Alacant (Espanya)