Oficina de Relacions amb Àsia Pacífic

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

14/06/2018
CURSOS PRIMER QUADRIMESTRE 2018-19

Publicada nova convocatòria de cursos de xinès i japonès per al primer quadrimestre del curs 2018-19.

Termini de matrícula: del 10 al 18 de setembre de 2018

05/12/2017
CURSOS SEGON QUADRIMESTRE 2017-18

Publicada nova convocatòria de cursos de xinès i japonès per al segon quadrimestre del curs 2017-18.

Termini de matrícula: del 25 de gener al 6 de febrer de 2018

PRESENTACIÓ

L'Oficina de Relacions amb l'Àsia Pacífic es va constituir l'any acadèmic 1998-1999, amb el nom de Centre d'Estudis Orientals.

Activitats:

• Promoció, suport i manteniment d'acords de col·laboració d'intercanvi amb universitats asiàtiques.
  • Coordinació logística i administrativa amb les institucions sòcies a l'Àsia-Pacífic per a assistir els estudiants d'intercanvi de la regió i cap a aquesta.
  • Disseny, organització i docència de cursos de llengua xinesa, llengua japonesa i art cal·ligràfic japonès per a la comunitat universitària i interessats en general, en horaris flexibles de matins, vesprades i dissabtes, durant el curs acadèmic, a càrrec de professors natius bilingües.
  • Constitució d'un fons bibliogràfic sobre llengua, comerç internacional, història, literatura, art, pensament i religió, política internacional i relacions internacionals de l'Àsia Pacífic, disponible en la Biblioteca General de la Universitat d'Alacant.

Intercanvis educatius

Les institucions sòcies de la universitat d'Alacant a Àsia-Pacífic són les següents:

AUSTRÀLIA

XINA

COREA DEL SUD

ÍNDIA

IRAN

EL JAPÓ

MALÀISIA

TAILÀNDIA

TAIWAN

VIETNAM

En virtut d'aquests acords la Universitat d'Alacant rep cada any estudiants d'aquestes institucions  i hi envia universitaris alacantins sota el programa de mobilitat no europea.

Activitats de representació i assessorament

L'Oficina de Relacions amb l'Àsia Pacífic representa la Universitat d'Alacant en la seua política d'internacionalització amb els països d'Àsia Pacífic, assisteix a fires d'Educació Superior que se celebren en aquesta zona geogràfica, manté relacions amb ambaixades, consolats i oficines comercials espanyoles en aquesta àrea geogràfica i les diferents institucions asiàtiques a Espanya i propicia i canalitza la realització d'intercanvis acadèmics bilaterals.

Oficina de Relacions amb Àsia Pacífic

Alacant (Espanya)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464