Campanyes d'ajuda d'Emergència

11-06-15

La Universitat d'Alacant dóna a Creu Roja 6.200 euros per a l'emergència al Nepal

25-05-15

Tancament de la campanya d´ajuda solidária amb els damnificats pels terratrémols de Nepal

13-05-15

SE AMPLÍA LA CAMPAÑA DE AYUDA SOLIDARIA CON LOS DAMNIFICADOS POR EL SEGUNDO TERREMOTO DE NEPAL EN EL CAMPUS.

A causa de la devastadora situación que se vive en el Nepal, con casi diez mil muertos, y tras el nuevo terremoto acaecido al oeste de la ciudad de Namche Bazar (noreste de Katmandú), se amplía la campaña de recogida de fondos pro damnificados hasta el próximo viernes, 15 de mayo.

Podéis realizar vuestra aportación en la cuenta de emergencia nº 0081-3191-41-0001047805 abierta en el Banco Sabadell. Concepto: Ayuda a Nepal. Titular: Universidad de Alicante.

Los fondos obtenidos, casi tres mil euros hasta la fecha,  se destinarán a cubrir las primeras necesidades de los damnificados y se canalizarán a través de la Cruz Roja Española

29-04-15

Resolució de 29 d'abril de 2015, del Vicerectorat de Relacions Internacionals, per la qual s'estableix una dotació de dos mil euros per a col·laborar en la campanya de captació de fons a favor dels damnificats pel terratrèmol esdevingut al Nepal, mitjançant el procediment excepcional d'Adjudicació Directa.

18-12-13

El passat 15 de desembre va finalitzar la campanya de captació de fons pro damnificats pel TIFÓ HAIYAN a Filipines. La recaptació total ha ascendit a 3.145 €, dels quals la Universitat d'Alacant, a través del seu pressupost per a ajuda humanitària ha aportat 2.000 €.  L'import recaptat es destinarà a col·laborar amb la crida d'emergència realitzada per la CREU ROJA ESPANYOLA, per a la compra de productes de primera necessitat i instal·lació de plantes potabilitzadores d'aigua en la zona afectada.

26-11-13

Resolució de 18 de novembre de 2013, del Vicerectorat de Relacions Internacionals, per la qual s'estableix una dotació de dos mil euros per a col·laborar en la campanya de captació de fons a favor dels damnificats pel Tifó Haiyan a Filipines, mitjançant el procediment excepcional d'Adjudicació Directa.

18-10-11

Resolució de 17 d'octubre de 2011, del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, per la qual s'estableix una subvenció de deu mil euros per a col·laborar en el finançament de la campanya d’UNICEF per a pal·liar els efectes de la crisi humanitària de la Banya d'Àfrica.

01-04-11

Resolució d’1 d’abril de 2011, del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, per la qual s'estableix una subvenció de cinc mil euros per a col·laborar en la campanya d'ajuda d'emergència per a millorar la situació humanitària a Gaza

15-06-10

Resolució de 15 de juny de 2010, per la qual s'estableix una subvenció, per a finançar un projecte d'intervenció social d'ajuda als damnificats del terratrèmol de Xile, en la zona de Santa Clara de Talcahuano, Xile, a través de l'organització “Coordinadora Comunal Ambiental i Ecològica Talcahuano”.

14-01-10

Ajuda urgent pel terratrémol d’Haití

11-12-09

La Universitat d’Alacant, a través del seu Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, ha realitzat una aportació econòmica de 1.990 €, destinats a ajuda d’emergència per als damnificats de la tempestat tropical “Ida”, del passat mes de novembre. Els fons seran destinats a pal·liar les pèrdues generalitzades que s’han produït en els cultius de fesol i dacsa pertanyents a les comunitats i cooperatives de la zona Regió Central i Paracentral d’El Salvador, Departaments de la Llibertat i de la Pau.L’ajuda es canalitzarà a través de l’ONG “Entrepobles” que, actualment realitza un projecte en aquesta àrea, impulsant la sobirania alimentària a través de les cooperatives de CONFRAS ( Confederació de Federacions de la Reforma Agrària Salvadorenca )