Campanyes d'ajuda d'Emergència

22-04-16

CAMPANYA D'AJUDA SOLIDÀRIA AMB ELS DAMNIFICATS PEL TERRATRÈMOL D'EQUADOR

27-04-16

Resolució de 22 d'abril de 2016, del Vicerectorat de Relacions Internacionals, per la qual s'estableix una dotació de dos mil euros per a col·laborar en la campanya de captació de fons a favor dels damnificats pel terratrèmol esdevingut a Equador, mitjançant el procediment excepcional d'adjudicació directa.

11-06-15

La Universitat d'Alacant dóna a Creu Roja 6.200 euros per a l'emergència al Nepal

25-05-15

Tancament de la campanya d´ajuda solidária amb els damnificats pels terratrémols de Nepal

13-05-15

S'AMPLIA LA CAMPANYA D'AJUDA SOLIDÀRIA AMB ELS DAMNIFICATS PEL SEGON TERRATRÈMOL DE NEPAL EN EL CAMPUS

A causa de la devastadora situació que es viu en el Nepal, amb quasi deu mil morts, i després del nou terratrèmol esdevingut a l'oest de la ciutat de Namche Bazar (nord-est de Kàtmandu), s'amplia la campanya de recollida de fons pro damnificats fins a divendres que ve, 15 de maig.

Podeu realitzar la vostra aportació en el compte d'emergència núm. 0081-3191-41-0001047805 oberta en el Banc Sabadell. Concepte: Ajuda a Nepal. Titular: Universitat d'Alacant.

Els fons obtinguts, quasi tres mil euros fins avui, es destinaran a cobrir les primeres necessitats dels damnificats i es canalitzaran a través de la Creu Roja Espanyola.

29-04-15

Resolució de 29 d'abril de 2015, del Vicerectorat de Relacions Internacionals, per la qual s'estableix una dotació de dos mil euros per a col·laborar en la campanya de captació de fons a favor dels damnificats pel terratrèmol esdevingut al Nepal, mitjançant el procediment excepcional d'Adjudicació Directa.

18-12-13

El passat 15 de desembre va finalitzar la campanya de captació de fons pro damnificats pel TIFÓ HAIYAN a Filipines. La recaptació total ha ascendit a 3.145 €, dels quals la Universitat d'Alacant, a través del seu pressupost per a ajuda humanitària ha aportat 2.000 €.  L'import recaptat es destinarà a col·laborar amb la crida d'emergència realitzada per la CREU ROJA ESPANYOLA, per a la compra de productes de primera necessitat i instal·lació de plantes potabilitzadores d'aigua en la zona afectada.

26-11-13

Resolució de 18 de novembre de 2013, del Vicerectorat de Relacions Internacionals, per la qual s'estableix una dotació de dos mil euros per a col·laborar en la campanya de captació de fons a favor dels damnificats pel Tifó Haiyan a Filipines, mitjançant el procediment excepcional d'Adjudicació Directa.

18-10-11

Resolució de 17 d'octubre de 2011, del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, per la qual s'estableix una subvenció de deu mil euros per a col·laborar en el finançament de la campanya d’UNICEF per a pal·liar els efectes de la crisi humanitària de la Banya d'Àfrica.

01-04-11

Resolució d’1 d’abril de 2011, del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, per la qual s'estableix una subvenció de cinc mil euros per a col·laborar en la campanya d'ajuda d'emergència per a millorar la situació humanitària a Gaza

15-06-10

Resolució de 15 de juny de 2010, per la qual s'estableix una subvenció, per a finançar un projecte d'intervenció social d'ajuda als damnificats del terratrèmol de Xile, en la zona de Santa Clara de Talcahuano, Xile, a través de l'organització “Coordinadora Comunal Ambiental i Ecològica Talcahuano”.

14-01-10

Ajuda urgent pel terratrémol d’Haití

11-12-09

La Universitat d’Alacant, a través del seu Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, ha realitzat una aportació econòmica de 1.990 €, destinats a ajuda d’emergència per als damnificats de la tempestat tropical “Ida”, del passat mes de novembre. Els fons seran destinats a pal·liar les pèrdues generalitzades que s’han produït en els cultius de fesol i dacsa pertanyents a les comunitats i cooperatives de la zona Regió Central i Paracentral d’El Salvador, Departaments de la Llibertat i de la Pau.L’ajuda es canalitzarà a través de l’ONG “Entrepobles” que, actualment realitza un projecte en aquesta àrea, impulsant la sobirania alimentària a través de les cooperatives de CONFRAS ( Confederació de Federacions de la Reforma Agrària Salvadorenca )